Lyxfällan nästa!

Det har varit en rätt så jobbig helg! Efter jag hade slutat i fredags så bestämde vi oss för att fara till Göteborg och köpa en bil till! Så vi bokade en tågbiljett och pappa skjussade oss till Bastuträsk! Varken jag eller Johan har åkt tåg så mycket, så vi hade ingen aning vars vi skulle men efter att ha kört lite fel så hittade vi fram med ca 10 minuters marginal! *Phew* :)
Jag knaprade åksjuketablett så jag skulle klara mig från att kräkas, började må illa efter ett tag men kom på mig själv att det kanske inte är det smartaste att ligga och läsa. Så jag slutade med det sen däckade tabletten mig ett tag och efter det mådde jag bättre! :) Men det är inte lätt att sova i ett tåg, vaknade flera gånger under natten tillslut var jag så less att jag tog min mp3 spelare och skruvade upp volymen, då somnade jag direkt och kunde sova nån timme iaf! :D
Killen som sålde bilen och en kompis till honom mötte upp oss på tågcentralen sen for vi vidare till ett ställe med mindre trafik så Johan kunde provköra den. Självklart så rymdes jag inte i Supran så jag var tvungen att åka med kompisen...pinsamt! :P Men det blev iaf affär och sen började vi den långa färden hem...tog väl ca 14 timmar, vi var rätt så less när vi kom hem ca 03.00 i natt! Gaaah, vad rädd jag var när vi körde, fan åka på fel sida, kändes som att vi skulle köra in i mitträcket hela tiden! :/ Knepig att köra åxxå, blir lite fel med växelspaken på fel sida och när man ska blinka så råkar man slå på vindrutetorkarna istället! :P





Idag så hade vi tänkt fara på Ikea och beställa lite bänkskivor och sånt men jag avbokade det med Helena igår, vi hade nog inte orkat det. Men jag hoppas att det blir snart ändå! :P

Ikväll blir det bara att mysa och se film, vi har ju fortfarande inte sett en enda av dom vi hyrde! Så det blir någon av dom om inte alla tre! :P



Just ja, kanske ska lägga in en bild på badrummet åxxå! Nu ligger golvet där iaf. På måndag skulle dom fixa med toan eftersom vi ska ha den vägghängd, tisdag och onsdag så skulle nog kaklet upp på väggarna! SPÄNNANDE!

Puss och Kram

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Bilen var ju skit snygg :) och toan kommer att bli så fin :) kanske kan komma å se film med er ikväll :D om jag får :P puss

2009-10-18 @ 16:39:55
Postat av: Anonym

BLOGGVÄRLDENS MEST MUSIKFYLLDA BLOGG ÄR NU IGÅNG! KIKA IN OCH LYSSNA PÅ ALL GRYM MUSIK SAMT REMIXER SOM DET BJUDS PÅ!

http://ceciliesjostrand.blogg.se

http://ceciliesjostrand.blogg.se

http://ceciliesjostrand.blogg.se

2009-10-18 @ 17:25:10
Postat av: Razzel

Oj vilken snygging! Men att köra högerstyrt....

2009-10-19 @ 18:43:14
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0