Jag + Johan = 5 år :P

Igår så var jag förbi en sväng på Folkets Park här i Byske, dom hade utförsäljning av kläder! Jag hittade faktiskt en tröja och ett par byxor, perfekt att ha på jobbet! :P

Vi får varje år 250kr från jobbet för att gå ut och äta, så igår var vi iväg några stycken till stan! Först blev det hockey

 VS

Där vi hade sittplats och fick se Skellefteå krossa MODO med 3-0! :D Jag som tycker att Johan brukar skrika mycket på matcherna men tydligen så är Morgan värre! :) Vi satt och skrattade åt honom + att någon bakom oss frågade sin kille vem Persson är, då blev det bara ännu roligare! :D Efter matchen så gick vi in till centrum för att äta på Tatung, det blev Entrecote för mig och Black and White för Johan! Det var supergott! Tommy i gasen som vanligt, alltid lika kul! :P Efter vi hade ätit så for en del hem och resten skulle på Calles, vi gick förbi en sväng på Old Williams och sen hade vi typ tappat bort allihop så det blev bara jag, Johan, Lenis, Camilla och Pär som drog vidare till Calles! :) Jag och Johan for hem tidigt medans dom andra skulle vidare till Station 8!









Imorse låg jag och drog mig länge, kollade på klockan och kom på att man skulle ju ställa tillbaka den men det blev ändå att jag steg upp efter 09.00 någon gång! Bakis som vanligt! :/ 
Anton, Sara och Holly kom och hälsade på! Anton ville se Supran, han har åxxå köpt en Supra så han ville se hur våran såg ut! Holly måste ju vara en av dom sötaste ungarna som finns, synd att jag inte hade något kort på henne! :) Full fart var det iaf, måste ju hinna pröva på det mesta som att hoppa i soffan å så men hon blev rädd för Izzys gris, den lät verkligen konstigt! :)
Grattis till Alma som fyller 2 år idag! Synd att jag missade kalaset men vi på jobbet hade bestämt oss för att gå till Kåge idag eller egentligen så var det Lenis idé från början men vi hakade på! Men det slutade med att vi bara var fyra tappra kvar som gav oss iväg! Sträckan mellan Byske och Ostvik är verkligen dryg och lång som satan, måste bli mycket längre än E4 vägen för den var verkligen krokig! Sarah kom till Ostvik med frukt, vatten och annat som man behövde så där blev det en paus på ca 15 minuter men annars gick vi hela tiden! 3,5 timmar senare så var vi framme hos AnnaKarin i Kåge! Benen kändes som spagetti men vi klarade det! Izzy var inte lite skitig! :/ Någon mer som hakar på i Maj?


Det tappra gänget: Lenis, Sollan, AnnaKarin, jag och Izzy

Lite suddig bild! Johan kom och hämtade oss i Kåge och jag lovar det var verkligen skönt att få sitta! :)

Idag firar jag och Johan 5 år tillsammans! Så när jag kom hem från den långa promenaden så hade han gjort värsta middagen + efterrätt! Vilken kille man har! ;) Grattis på 5-års dagen älskling!


Älsklingen

Nu blir det film och sen sängen!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis på 5-årsdagen. Så duktiga ni var alla fyra som gick idag.(eller alla fem Izzy va ju me)

2009-10-25 @ 22:13:07
Postat av: Josefin

Grattis på 5-årsdagen :)



Ni var verkligen duktiga som gick till Kåge, skulle man göra det varje dag så skulle man nog vara smal som en sticka :P



Snygga kläder du hade hittat, dom såg jätte mysiga ut, du skulle ha ringt till mig då skulle jag också ha följt :)



och fina kort från festen :)



Ses imorrn på jobbet! kram

2009-10-25 @ 23:07:30
Postat av: Lina

Stort Grattis i efterskott!!



Ja gissa om ja blev förvånad när du plötsligt ringde igår!! Fy va ni va duktiga!!!!

Kramen

2009-10-26 @ 19:15:36
Postat av: J0kK3

Grattis i efterskott!

Hälsa grattis till Johan också!

2009-10-26 @ 21:22:59
Postat av: Camilla

Men Sara!!!!! Jag sa ju INGEN bild på mig!!!!! ;) Grattis i efterskott till dig å Johan!! =)

2009-10-26 @ 21:45:31
Postat av: Sara

Tack allihopa! Jag lovar att det kändes i benen! ;) Hehe, men Camilla, du fastnade så bra på korten! Men jag ser ut som ett spöke i ansiktet pga blixten! ;D

2009-10-27 @ 19:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0