Grattis kusin vitamin :P

Hmm...vet inte om jag borde skriva det här men det har ändå kommit ut nu så det kan ju inte spela någon roll då! :D Min kusin Lotta är gravid igen, det blir hennes tredje barn...det kommer en liten sladdis i April! GRATTIS! :D

Efter en långpromenad med min syster, Lotta och våra hundar så var det dags att köra bort en massa skrot! Jobbigt som tusan men som tur var så fick jag hjälp av mamma, Kjell-Håkan och Carina! Tack så mycket för hjälpen! Johan han hade tur som jobbade eftermiddag! ;)


Izzy i vintras

Nu sitter jag och ser lite hockey, inget AIK idag men Frölunda - Luleå...så det får väl duga! :P

Oj, höll på glömma en sak! Min syster har fått tjänstledigt i 3 månader så nu far hon nog till USA i December! :D

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

värst va duktig du är å skriva och uppdatera din blogg.. jag måste skärpa mig! :) ja grattis Lotta!! :) och kul för mig med tjänstledigheten! :) Nu MÅSTE ni planera in en resa i vinter!! :)

2009-10-05 @ 22:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0