Fixad

Johan hämtade mig och Jossa efter jobbet sen drog vi iväg till stan! Jag skulle till kiropraktikern kl 15.00 för att fixa till min rygg och nacke. Så nu mår jag bättre efter några knakningar men det är så äckligt varje gång dom ska fixa nacken på mig, jag kommer nog aldrig att vänja mig med det ljudet! :/ Sen for vi till Resia för Jossa skulle boka sin resa till USA, hon åker den 16 December och kommer hem igen den 10 Mars om jag inte minns helt fel! ;) Superkul, hoppas bara att vi hinner spara ihop lite pengar så man kan hälsa på! Vi har värsta planerna om det blir så att vi har råd! :D Vi gick faktiskt inte in i en enda affär, tror det aldrig har hänt förr...inte med jag och Jossa på stan iaf! ;) Så mycket shopping blev det inte förutom att vi var in på Barnens hus och köpte en present till Alma som fyller 2 år på söndag! :) Vi svängde även förbi Hemmakväll och hyrde tre filmer till :)

  

Har faktiskt sett mitt första HELA idol-program nu, passade ju bra när det var rock-tema! ;) Soundgardens "Black hole sun" är ju så bra, riktig nostalgi! :) Men det blir inte att se utröstningen, blir film istället!:P

Nu har dom kaklat klart på toan! Var lite osäker på om vi hade valt rätt kakel till dom svarta ränderna men det blev riktigt bra! Jag är supernöjd! :D Nu längtar jag tills alla grejor är på plats!



Tittade just ut genom fönstret, det är såååå mysigt med snö! Snöar för fullt och jag hoppas att det stannar kvar den här gången, det är lite snö på marken just nu iaf! Hoppas, hoppas, hoppas! :)

Puss och Kram

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Badrummet cr hur fint som helst ut!!!! Kommer verkligen att bli bra!!! Längtar tills man får c d slutgilltiga resultatet!!! =)



HOPPAS oxå att snön stannar kvar!! men vädret säger TYVÄRR +grader =´(

KRAMIS

2009-10-23 @ 23:41:17
Postat av: Josefin

Ja ni måste verkligen komma!! :)

Fan så snygg toan vart!!! :D Måste komma å se den live snart :) visste inte om att den var klar bara :P Såg ni nån film ikväll då? å isånnafall var den/dom bra?? kram

2009-10-23 @ 23:59:49
Postat av: Susanne

Badrummet blev ju hur super tjusigt!! Vi ska komma ner och titta på badrummet. Det kommer att bli hur läckert som helst när alla sakerna är på plats. Nu är det snart dags för den andra toan.......

Kram på er.

2009-10-24 @ 10:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0