Family Guy har kommit :P

Äntligen har jag fått min Family Guy box! Jag glömde ändra adressen på min användare så det har tagit några extra dagar men nu har den hittat hem till min samling! ;)

 

Vi har varit en sväng till stan för att hyra några filmer och handla lite på Maxi! :) Fanns rätt många nya sen vi var där sist! :) Det blev iaf dom här:

  

Just ja, jag har ju hittat vilken låt det var som Backyard Babies spelade, Abandon heter den! Det var en låt på skivan som jag tyckte var superbra men jag trodde inte att det var den....men tydligen så var det ju det! Så just nu spelas den på högvolym! :D

Imorgon så blir det Ikea IGEN! Vet inte hur många gånger jag har varit där det senaste året men det är många! Jag ska fara med mamma, Carina och Ewelina, det kommer att bli supertrevligt! :) Jag ska iofs inte handla så mycket, ska mest kolla på skåp och bänkskiva till tvättstugan. Hittar jag nåt så får jag och Johan fara upp senare! :P Beställde en diskho och en blandare idag på Franke, vilket bra pris man får om man är anställd, mer än halva priset! Det är väl den enda fördelen med jobbet! ;) Hade lite problem med att välja blandare, stod mellan två stycken, vilken tur att man har kompisar att rådfråga vilken man ska ta! Tack för hjälpen! :D


Nu blir det film och godis!

Puss och Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0