Nya dörrar :)

Tänkte att jag skulle uppdatera lite på badrummet men det har inte hänt så mycket sen förra bilden men väggar och golv har iaf kommit på plats. Dom var här ett litet tag idag och gjorde klart golvet så nu ska det torka till imorgon och imorgon tror jag det var golvvärmen som skulle dit + något annat som skulle torka över helgen...typ primer eller nåt....haha, händig eller vad?! Har ingen aning vad dom sysslar med, tur att min kära sambo har lite koll iaf! :P



Våra innerdörrar har kommit åxxå, blev jätteförvånad att det gick så snabbt! Beställde dom i tisdags på eftermiddagen och Byggteknik hade med sig som idag! Det gick FORT! :P Tog en bild på dom men dom är fortfarande inplastade så det blev ingen bra bild. Sen ska det in ett runt frostat fönster på toadörrarna, kommer nog att bli superfint! :) Ni får se bättre sen när det är på plats! :D






Ikväll är det hockey igen, jag hoppas verkligen att dom spelar 1000 gånger bättre än vad dom gjorde mot Modo. Rögle brukar vara bra på hemmaplan men självklart hoppas man på vinst! :D

 VS

Förresten, om det är någon som läser det här och var på Detroit - St Louis matchen på fredagen, lyssnade på Backyard Babies och vet vad det var för låtar dom spelade där så hör gärna av er! ;) En av låtarna lät som bra så jag letar för fullt men jag kan inte hitta låten...inte så lätt när man inte vet vad den heter och knappt kommer ihåg hur den gick! Eller så var den så dålig att jag har hört den nu men inte tyckte den var bra...hmm, knepigt! :D Fast hur som helst så tror jag bara att det är sånna som jag känner som läser min blogg så det blir nog svårt att hitta den! Helt onödigt att skriva det här kanske! :)

Puss och Kram

 

 

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Razzel

Då är vi väl alla nöjda med kvällens resultat!?! : )

Jag lyssnar på Fyrvaktaren på Storytel (i mobilen) nu så jag gissar att min syster gärna lånar den istället!

2009-10-08 @ 23:10:02
URL: http://www.hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0