....

Har inte hänt så mycket sen jag skrev sist men lite kan jag kanske uppdatera om! :) Jag och Johan ser Oz för fullt, vi är båda rätt less den serien nu och vill börja på en ny, vi har bara en säsong kvar nu...inte många avsnitt, vi ser slutet närma sig! :P

Igår var jag på Pump, längesen jag var där eftersom det är hockey nästan varje tisdag och torsdag! Men igår försökte jag ge allt, var alldeles skakis efteråt och jag lovar det känns idag! Träningsvärk som tusan! :D

Idag fick vi våran diskho och blandare, det kommer att bli perfekt! Nu måste vi bara på Ikea IGEN och beställa bänkskiva och skåp å så! :P Vi var även tvungen att fara en snabbis till Byggteknik för våran "kontaktperson" hade glömt skriva upp vilket kakel vi skulle ha på våra ränder! Ni kommer att få se sen vad jag menar för ränder! :) Sen när vi lix var i stan så var vi ju tvungna att hyra lite mer filmer! :P

  

Jag hoppas att vi hinner se dom snart! :)

Men ikväll så är det fotboll så det blir att våldgästa någon med 6:an eftersom vi inte har någon jävla antenn! Nog för att inte Sverige har så stor chans att klara sig men man vet ju aldrig, mirakel kan inträffa! :D
Imorgon är det hockey igen, alltid lika kul! Synd bara att Månsson har lämnat AIK! :/

 VS

Btw, imorgon börjar dom nog att kakla badrummet! :D

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0