Packar för fullt

Idag så har jag fått hjälp av Tomas, Britt och Matte att köra en massa skrot till återvinningen, blev två släplass fulla med en massa skrot! Tack så mycket för hjälpen! Vet inte hur Johan lyckas komma undan varje gång det är mycket på släpen! ;)

Dom har ju börjat med våran tvättstuga nu, inte så mycket att se än men jag kan ändå lägga upp ett kort på den! :) Bara dom blir klara någon gång med småsakerna som dom har kvar i badrummet så ska jag lägga upp bilder på det åxxå! ;) Vi beställde inredning till tvättstugan igår från Ikea, jag hoppas att det blir bra men jag har så svårt att se helheten...jag får lita på snickaren som säger att det kommer att bli kanon! :D



Oj, varför ska det vara så svårt! Har stora problem med vad jag ska ha med mig till Barcelona! Jag kan ju inte packa för mycket så att jag inte rymmer det jag ska handla men samtidigt tänk om jag inte hittar så mycket, då har jag inga kläder att ha istället! :P Tur att väskan är stor så det borde bli plats över ändå! ;) Det var så längesen jag reste så det känns som jag har glömt allt men förhoppningsvis så har jag inte gjort det! Bara biljetterna är med så borde väl resten ordna sig! :D

Ni ser väl om jag uppdaterar något när jag är i Barcelona, beror på om jag får låna datorn något! Men annars så höres vi när jag kommer hem! ;)

Rockar loss till Bandit nu och sen antar jag att det blir att slappa framför teven! ;)
 
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0