Montering

Efter jobbet intog jag soffläge nästan direkt, hade haft ont i huvudet hela dagen! :( Tog med mig datorn, en bok + någon tidning så jag skulle slippa stiga upp på länge! Skönt var det! :) Men sen var jag tvungen att fara och hämta Johan så att han skulle hinna äta på sin rast! Jag hade snott bilen så jag skulle hinna hem innan snubben med Ikea-sakerna kom! När jag skulle öppna förardörren så fick jag inte upp den, IGEN! Så nu måste vi klättra över sätena IGEN! Så nu blir det väl att lämna in den hos Robin ändå, vi som trodde att vi skulle slippa laga och spara lite pengar där! :/

Ikväll har jag, mamma och pappa monterat ihop nio skåp som ska ställas in i tvättstugan! Jag känner mig riktigt duktig, det gör säkert mamma och pappa åxxå! :) Vi lämnade däremot dörrarna till snickaren eller Johan...man kan ju inte göra allt! ;) Nu får vi bara hoppas att jag och Johan har mätat rätt så att det stämmer! :P

Nu ligger jag i soffan igen och slappar medans jag ser på fotboll; Italien - Sverige! Det kan nog hända att det blir True Blood 22.00, det var så längesen jag såg det nu så jag har ju missat en massa avsnitt! Vet inte hur jag ska göra, om jag ska skita i att se det och köpa boxen sen! Fast det kommer jag lix att göra ändå, filmtokig som jag är! :D

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0