Första advent idag

Igår var vi på hockey, såg SAIK ta emot HV71 i Skellefteå Kraft Arena! Jag hade "dejt" med Peter på Frankes sittplatser och Johan han fick ha ståplats, men nog är det då 1000 gånger bättre stämmning om man står! :P Ingen Marttinen och Skrbek skadade sig, bara hoppas att dom snart är tillbaka! Dom fick iaf med sig en poäng, matchen slutade 3-4 efter sd! :)





När hockeyn var slut så hade vi lite tid över eftersom vi skulle på bio sen, så vi for och åt en pizza sen gick vi omkring inne på Maxi tills det var dags att fara till bion! :) Hittade två filmer som jag köpte;


 

Vi såg den sista delen i Millenium-trilogin; Luftslottet som sprängdes



Hoppade till som fasen en gång i filmen så han som satt brevid mig började skratta åt mig sen viskade han med sin fru och dom skrattade ännu mer! Roligt att man kan göra någon glad men jag tyckte det var lite pinsamt! ;P

Idag är det första advent, har ingen julstämmning alls! Ingen snö = ingen julstämmning! Men jag såg på vädret att det skulle nog komma snö både måndag och tisdag! :D
Har tagit fram lite adventsljusstakar och stjärnor idag och granen står på plats, det enda som fattas är snö och julgardinerna! :)

Ikväll blir det fotboll, El Clásico 19.00 och efter det någon film eller kanske lite Dexter avsnitt! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jo, men gör det!! =) Vill gärna se dom! =)



Håller helt med dig, hit med snön nu för fasen!!



Kraaaam! =)

2009-11-29 @ 15:30:11
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0