Tvättstugan klar! :D

Idag så har tvättstugan blivit helt klar! Känns så skönt att man äntligen kan tvätta hemma igen! :)
I badrummet så är det badkaret som fortfarande inte har någon front så bilder på det får vänta!
Lite före och efter bilder:

Före:
  

Efter:








Jag är hur nöjd som helst! :D

Ikväll har vi varit på Gästis och ätit grill-buffé, det var supergott! Det var IF Metall som hade ordnat en liten fest eftersom det inte blir någon firmafest i år! Men ikväll är jag nykter, dom andra festar för fullt sen skulle dom vidare till Stengården! :)




Förfest hos Lenis

Just ja, idag har jag ju även fått mina filmer som jag har beställt! Supernice! ;)



Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vart hur bra som helst! :)

2009-12-04 @ 23:24:08
Postat av: Cissi

Oj, vad fint!! Riktigt snyggt! :)

2009-12-05 @ 13:02:56
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad fint det blev då ni gjorde om! :)

2009-12-05 @ 16:30:11
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com
Postat av: Lina

Super fin tvättstuga!! själv så måste man ha dörren stängd för att kunna öppna maskinen =( Är inte alls avis!! ;) KRAMEN

2009-12-08 @ 07:44:46
Postat av: Sara

Lina: Tack! :) Du får försöka övertala Nike att när han/ni är less M3an så får ni sälja den så att ni kan renovera toan och tvättstugan! ;)

Kraamiz!

2009-12-08 @ 12:25:15
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0