Syster till USA

Idag så har min syster farit till USA!



Fick ett sms av henne ca 05.00 imorse, där det stod att hon var på väg till Falmark och att hon skulle sakna mig! Höll på att börja gråta men lyckades hålla mig! :/
Jossa har varit otroligt nervös inför flygningen och hur hon ska hitta rätt å så! Förra gången hon var till USA så var ju Mark och Devon med och då missade dom sista flyget hem! Så det var rätt roligt när jag fick det här smset ca 06.40: "Ledningarna i planet har fryst så vi måste vänta tills istapparna har släppt innan vi kan flyga! Så det kommer att bli försenat! Helvete!"
Men just nu är hon då uppe i luften på väg mot New York, när hon landat där så ska hon byta flyg och flyga vidare till Colorado Springs där hon ska bo! :)

Saknar dig Jossa-kossa!

Efter jobbet så gick jag direkt till gymmet, tror inte att jag skulle orka få mig iväg annars! :)
Sen blev det en promenad med Izzy och julkortsutdelning till endel, måste ta bilen till vissa! :P

Mina filmer jag beställde igår hade kommit åxxå! Så nu har jag två nya filmer i min samling! ;D



Ikväll blir det bara att slappa! Tror det blir att sätta sig och se Grey´s Anatomy ett tag! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Terminator är fasen bäst!!!!:)

2009-12-16 @ 20:36:44
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Josefin

I made it! :) är framme nu! :D

2009-12-17 @ 08:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0