Helgen

Fredag: På jobbet så var det Luciafika med ett Luciatåg från Byskeskolan på morgonen, alltid lika mysigt! Och man slipper jobba ett tag! :) Efter jobbet så for jag och köpte ett årskort på gymmet i badhuset, så nu ska jag försöka börja träna lite! Bara det att jag tycker att det är så tråkigt att gymma men jag hoppas att när man väl kommer igång med det att det blir lite roligare då! :P

På kvällen så var jag bjuden till Helena på fredagsmys eller egentligen uppesittarkväll för Jossa! Eftersom det är sista helgen hon är hemma så ville hon ha en uppesittarkväll! :) Vi (jag, Jossa, Helena, Anna, Jessica och Annelie) hade jättetrevligt med glögg, dricka, godis och fika! Vi satt och såg idolfinalen, rätt kille som vann men jag tycker ändå att vinnarlåten var bättre med Calle! Och det var rätt så pinsamt med Eriks tjej! Ok, om hon hade gått upp och gett han en kram och sen gått ner igen....näe men hon står där nästan hela låten och dansar och sjunger med! Riktigt pinsamt! Hade det varit jag så hade då jag inte ens gått upp på scenen! ;) Hon förstörde Eriks stora ögonblick eftersom det enda man kunde tänka på var att det var så jävla pinsamt! :/

När jag kom hem från Helena så hade Johan en liten överraskning, han hade köpt en stor låda med skumtomtar åt mig! SÅÅÅ GOTT! Tack älskling!!



Lördag: Då var det bara att stiga upp tidigt! Jag skulle följa mamma och syster till stan för att shoppa lite! :) Nu är jag nästan klar med julklapparna...bara några få som fattas! Hittade kläder till mig själv åxxå men lite av det ska jag få i julklapp! Så jag kan bara visa bilder på mina två toppar och en sjal! :P



När vi kom hem så var det dags för hockey, sista matchen innan uppehållet! Men det gick då inte bra den här gången heller, SAIK förlorade med 3-5 mot Frölunda! :(

Vi var bjudna till mamma och pappa på julmiddag, så syster ska hinna få i sig lite julmat innan hon far! :) Det blev en trevlig kväll med god mat och julklappsspel! Lovade att jag inte skulle lägga ut några kort, för dom flesta blev inte så bra! ;)

Sen på kvällen så for vi hem och Jossa hakade på, för vi skulle se Twilight! Förbereda oss inför morgondagen! ;)

Söndag: Idag har det inte hänt så mycket än! Vi har varit ute och gått med Izzy så hon får sin promenad, gick förbi hockeyplanen...det var några små Byskespelare som spelade match mot några små Skellefteå AIKare, riktigt söta! :)

Ikväll så blir det först pizza sen bio med Johan och syster! Ni kanske har listat ut vad det blir för film.. :P



Hehe...varje gång vi har varit på bio och den här filmen slutar när vi står där utanför, så kommer det mest ut tjejer och bara någon kille! Johan har varit lite emot att se den men han ska ändå med! :P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack, vad snällt! =) Jag hoppas verkligen att bebisen får Jockes snälla ögon, då kommer han bli riktigt söt! =)



Du får gärna säga vad du tycker om filmen, vi har inte sett den än..



Ha en trevlig kväll, kraaaam! =)

2009-12-13 @ 15:51:47
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Förresten, jag skulle kolla upp någon tröja imorrn på GinaTricot åt din syster och jag vet vilken tröja det är, men frågan är: det finns två olika röd-svart randiga varianter, vilken är det? På hemsidan heter ena red och ena light coral..tänkte så jag köper rätt om det finns! =)



Kraaaam!

2009-12-13 @ 15:59:44
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0