Olycka... :(

Ja då har jag klarat av mitt första gym-pass för i år! Jo, jag vet...året är snart slut! :D Men jag måste ju försöka utnyttja pengarna man får av företaget, om man då kan bli lite vältränad på köpet så vore det ju bra! ;)
Tar nog ett tag innan man lärt sig alla maskiner och hur mycket man ska lägga på, tycker hur som helst om crosstrainern mest! :P Så om ni ser en förvirrad människa i badhusets gym så är det bara jag! ;P

Jag och min syster har beställt lite kläder från Gina Tricot idag, vad det är får ni se sen! Om jag nu inte skulle få det i julklapp så! ;P

Fick just höra att min kompis bror (min förra granne) kört av vägen med lastbilen! :( Han hade änglavakt, bara ett blåmärke men inlagd för observation! Hoppas allt är bra med dig Kim!



Såg att det började en ny serie ikväll, Trauma på tv3! Blir nog att kolla om det är något att se! :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0