Gott Nytt År



Gott Nytt År på er alla! Hoppas ni får ett underbart 2010! :)

Det var längesen jag uppdaterade bloggen nu, men enda anledningen är att det inte har hänt så mycket!
 Det har mest varit hockey (SAIK och JVM) och mys framför teven!

I söndags så följde jag mamma till stan för att köpa en dator, så nu är hon ägare till en ny bärbar dator! Sen har vi försökt få igång hennes router, fick kalla in experthjälp i form av Krille! Men det slutade med att mamma måste köpa en ny router, hon hade tydligen en adslrouter eller nåt sånt, vi fick iaf inte igång den! :)

I måndags så blev det ett boxercise pass! Jimmy ringde och frågade om vi ville vara med på ett pass, Lina skulle hålla i det och dom hade samlat ihop några stycken! Johans första boxercise pass, jättejobbigt men hur kul som helst! :)

Onsdag så var jag ledig från jobbet, egentligen så skulle jag jobba men kom ju på att det var JVM 00.00 på natten! Skulle ha blivit en jobbig dag annars! :)
På kvällen var vi iväg på hockey, vi såg SAIK krossa MODO med 6-2! Riktigt bra gjort och fullsatt i arenan! :D
Före hockeyn var vi in på OnOff och köpte en extern hårddisk + att vi var in på Maxi och handlade mat för ikväll!



Nu är killarna i bastun på campingen, jag ska göra i ordning lite här hemma sen kommer Helena och ska hjälpa mig med maten sen drar festandet igång! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

GOTT NYTT ÅR!!!! =) kRAAAAAM!

2009-12-31 @ 16:59:03
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Razzel

En extern hårddisk låter som en bra idé! Marcus hårddisk har just pajat och ett skolarbete han jobbat på en månad är borta...

2010-01-01 @ 14:46:43
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0