Bio å så...

Fredag: Pratade med syster på Skype, hon verkar ha det jättebra och varmt! Hon sa att det låg på 10-15 plus grader och då var bara klockan 08.40 där borta! Lite skillnad motför här! :)

Två av mina jobbarkompisar gör jättefina armband, så jag har köpt tre stycken nu...lär bli fler åxxå! :)
Blev inte så bra bilder, rätt suddiga men jag lägger ut dom ändå! :)


2 st svarta, har beställt ett till!


Ett svart-gult, AIKs färger såklart! :)

På kvällen var vi på bio, vi såg Avatar! Den var hur bra som helst! Första filmen jag har varit på som fått applåder när den slutade! :D Helt klart värd att se! :)




Lördag: Vi var i Stensjön nästan hela dagen. Tack för middagen! :)
När vi kom hem så spolade vi upp ett bad, att det kan vara så skönt att bada! När vi hade vårat vanliga badkar så badade jag nästan aldrig men nu med ett bubbelbadkar så är det så skönt att nu blir det iaf en gång i veckan! :P
Sen såg vi Terminator Salvation, den var riktigt bra den med! :)

Söndag: Idag skulle vi upp tidigt, Johan hade DM - kvalmatch med samling 07.30. Jag steg upp men var så jävla trött att jag inte följde med, gick och la mig igen! :P Tyvärr så förlorade dom! :(
Nu ska vi fara tillbaka till stan, ska se när Ålund ska spela sina matcher! Hoppas det går bättre för dom!

Sen ikväll är det avslutning med Byske IF Aerobics, träning i tre timmar! :D

Btw, har längtat sååå mycket efter att åka skridskor men det är ju så jävla kallt hela tiden! Hoppas att det blir mindre kallt till veckan! ;)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, vi ska se Avatar ikväll, har hört mycket bra om den, klockers!! =)

2009-12-20 @ 13:40:09
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Josefin

Åhh då måste jag se Avatar! :) brukar som inte tycka om sånna där filmer, men den verkar ju vara värd ett försök iallafall :)

kraam miss you!!

2009-12-21 @ 04:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0