Äntligen snö

Johan väckte mig igår när han kom hem från jobbet och berättade att det snöade! Han vet att jag gillar snön och att jag varit lite sur över att det bara regnar hela tiden! Så det var en superbra väckning! ;) Det var inte lite som kom heller, som vanligt hade dom inte plogat på morgonen så jag fick plumsa i ca 1 dm snö i ca 2 kilometer! Men jag ska inte klaga, vill ha mer snö! Bra morgonträning, kändes i vaderna när jag kom fram till jobbet! :)


Vårat träd på baksidan


Våran mysiga julgran

Idag känns det som jag har hunnit med så mycket, eller mycket kanske det inte är men jag har inte stannat av sen jag kom hem från jobbet....om man inte räknar när jag såg hockeyn då! :P
Direkt efter jobbet så for jag förbi mammas lägenhet för att titta hur den såg ut. När jag kom hem så gick jag ut en liten sväng med Izzy och sen satte jag igång att baka! Så nu har jag bakat det här;


Cookies

Dom blev inte så fina men det brukar dom aldrig bli! Är det någon som har prövat baka glutenfria kakor så vet ni vad jag pratar om, allt flyter ihop! Kan ju vara jag som gör något fel åxxå men tacka vet jag långpannekakor, det brukar jag lyckas med! ;)


Kolapaj

Och jag vet, det ser ut som nåt annat....men det är gott, lite för sliskigt bara!


Chokladbollar


Choklad-långpannekaka

Har ingen aning vad dom heter men svingoda är dom! :)

Nu är det bara julgardinerna som är kvar, måste få tummen ur och försöka sätta upp dom imorgon! :)

Sen blev det ju hockey, det är en hockeymatch som jag helst inte vill prata om...blir så förbannad! Jag tycker inte att SAIK gjorde en bra match men dom lyckades ändå leda med 1-2 i sista perioden tills det var 2 sekunder kvar....2 SEKUNDER!!!! Sen blev det sudden och Modo vann med 3-2, för att Foppa var tvungen att göra ett mål! :/

Våra badrum blir nog klara på torsdag...om dom kommer då! Johan ringde och frågade dom idag och som jag förstod det på Johan så trodde dom som att allt var klart hos oss! Men våran "kontaktperson" skulle ta reda på när rörmockaren kunde komma, svaret blev "troligtvis på torsdag"...så jag hoppas massor på att dom kommer då! :D

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, jodu! =)



Jäklar vad du har bakat!! Duktigt! =) Allt såg grymt gott ut! Nu blev jag hungrig...dags för lunch! =)



Kraaam!

2009-12-02 @ 12:30:16
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: razzel

Kan tipsa om att Carlsson Interiör (webbutiken) har fått hem nya burkar till hund o kattmat!

2009-12-03 @ 22:22:19
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0