Något fel på mig...eller? :D

Har varit till stan varje dag i helgen. Igår for vi dit för att köpa en present till Johans morfar och handla på Maxi. Har kommit på att det måste vara något fel på mig, det är väldigt sällan som jag kan gå förbi filmavdelningen utan att stanna. Så igår blev det två nya Blue Ray filmer till min samling, har ingen aning om dom är bra men det var så bra pris så jag var ju som tvungen att köpa! :D

 

Sen efter vi stresshandlat lite så bar det av till Storbränna på 75-års kalas. Som vanligt glömde jag kameran så det blev inga bilder. :/ Men god mat och gott fika! Tack Einar och Gusti för veden, blir superbra till vintern! :)

När vi kom hem på kvällen så kom Lina och Nike och hälsade på. Blev film som vanligt och dom hade inte sett Män som hatar kvinnor så det blev ju självklart den filmen! :P


Idag så har jag, Johan, mamma och syster varit en sväng till Matfesten, Mamma och Johan hade fått gratis biljetter! Gratis mat är ju alltid bra och så slipper man laga mat och det är väl det bästa! :P Det blev Black and White för oss alla! Hittade lite resekataloger och te från te-magasinet åxxå! Så ikväll blir det väl troligtvis en film och en kopp te! ;)

Snart är det dags att ta cykeln till Moravallen för att se fotboll, Byske möter Bjurfors. Viktig match ikväll! Kom igen grabbar! Förresten, kom på nu när jag skriver om fotboll att jag har skaffat mig ett Fantasy lag. Och idag när jag kollade så låg jag före Johan, det är väl nästan allt som räknas, få se hur länge det håller ;) 

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0